І. Опорна школа з питань впровадження ІКТ
1. Очікувані результати
- стовідсотковий доступ учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів;
- створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організація ефективного доступу до них через Інтернет;
- розвиток інформаційної взаємодії та інтеграції освітніх навчальних закладів у світовий інформаційний освітній простір.
2. Напрямки роботи опорної школи
Координаційний:
- забезпечення нормативно-правової бази;
- контроль та аналіз діяльності.
Інформаційний:
- створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;
- інформаційна підтримка навчальних закладів, що працюють з даного питання;
- створення системи веб-сайтів всіх загальноосвітніх навчальних закладів для опублікування кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації, формування мережних професійних об'єднань.
Діагностичний:
- формування банку методичного забезпечення з метою ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
- проведення спеціальних семінарів, тренінгів, майстер-класів з метою прискорення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
- моніторинг ефективних шляхів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
Кадровий:
- удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками;
- створення сприятливих умов для обміну досвідом з питань розробки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
- створення умов з метою відпрацювання та використання нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.
Розвивальний:
- впрвадження єдиного освітнього середовища та інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту;
- психологічний патронат користувачів ресурсних центрів ;
3. Графік роботи
I. Вересень
1. Практичні аспекти використання у навчально-виховному процесі програми «Курс:Школа»;
2. Створення системи інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
II. Жовтень
1.Методика впровадження діагностичних досліджень в НВП
І I І Листопад
1. Робота єдиного освітнього середовища та використання освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту.
2. Підтримка колективної та індивідуальної комунікації, координована діяльність мережних професійних об'єднань
IV Грудень
1. Розробка рекомендацій для вчителів, батьків та учнів з питань
використання системи ресурсних центрів
V Лютий
1. Використання хмарних технологій в навчально-виховному процесі.
2,Методи впровадження курсу «Школяр-програміст»
VI Травень
1. Засоби Веб 2.0 в управлінській діяльності
2. Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.
Джерело: https://yadi.sk/d/RMnMNrGNxcDWg |