Вівторок, 29.09.2020, 23:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Стат-опитування
Ви вчитель
Всього відповідей: 35
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [11]
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт-портфоліо
Головна » Статті » Мої статті

Опорна школа з питань впровадження ІКТ

І. Опорна школа з питань впровадження ІКТ

1.   Очікувані результати

- стовідсотковий доступ учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів;

- створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організація ефективного доступу до них через Інтернет;

- розвиток інформаційної взаємодії та інтеграції  освітніх навчальних закладів у світовий інформаційний освітній простір.

2.  Напрямки роботи опорної школи

Координаційний:

- забезпечення нормативно-правової бази;

- контроль та аналіз діяльності.

Інформаційний:

-   створення системи ресурсних центрів інформаційної та науково-методичної підтримки з використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;

-   інформаційна підтримка навчальних закладів, що працюють з даного питання;

-   створення системи веб-сайтів всіх загальноосвітніх навчальних закладів для опублікування кращих освітянських надбань, підтримки колективної та індивідуальної комунікації, формування мережних професійних об'єднань.

Діагностичний:

-   формування банку методичного забезпечення з метою ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

-   проведення спеціальних семінарів, тренінгів, майстер-класів з метою прискорення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

-  моніторинг ефективних шляхів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;

Кадровий:

- удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними працівниками;

-   створення сприятливих умов для обміну досвідом з питань розробки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;

-   створення умов з метою відпрацювання та використання нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.

Розвивальний:

-   впрвадження єдиного освітнього середовища та інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту;

-  психологічний патронат користувачів ресурсних центрів ;

3. Графік роботи

I.       Вересень

1. Практичні аспекти використання у навчально-виховному процесі програми «Курс:Школа»;

2. Створення системи  інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

II.      Жовтень

1.Методика впровадження діагностичних досліджень в НВП

І I І     Листопад

1.     Робота єдиного освітнього середовища та використання освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту.

2. Підтримка колективної та індивідуальної комунікації, координована діяльність мережних професійних об'єднань

 

IV      Грудень

1. Розробка рекомендацій для вчителів, батьків та учнів з питань

використання системи ресурсних центрів

V       Лютий

1. Використання хмарних технологій в навчально-виховному процесі.

2,Методи впровадження курсу «Школяр-програміст»

VI      Травень

1.   Засоби Веб 2.0 в управлінській діяльності

2.      Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.

 



Джерело: https://yadi.sk/d/RMnMNrGNxcDWg
Категорія: Мої статті | Додав: alexsolovey (25.10.2016)
Переглядів: 253 | Теги: Опорна школа, план роботи, ІКТ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2020